Post s.

P.s

Ula: ak tu,smalsioji Zosele!

Thomas :Stasele?

Ula: ne Zosele,Tokia smalsi moterele,kuri nori viska zinoti

Thomas: as ne Zosi !Ar tu pamirsai,ar kas?

Ula: mano kojos  viena tesla!(po ilgo pasivaiksciojimo skundziuosi ir klesteliu ant suoliuko.Thomas strykteli po keliu minuciu)

Thomas :nu, ar pailsejo tavo tesla?

Po 10 km Cikagoje beieskant Dariaus ir Gireno paminklo mano  motyvacija susmego,emiau letinti zingsni..

Thomas: einam,Ulyte, uz Lietuva, uz Tevyne!

Niujorke anksti ryte Thomas zadina mane.

Thomas: Kelkis,Ulyte,siandien eisim ieskot monumento (Dariaus ir Gireno)

Ula: leisk dar pamiegoti,prasau…

Thomas: negalima. Siandien geltonas,zalias,raudonas,Kelkis sakau tau,siandien Tevyne!

Vasingtone métro svarus,erdvus ,bet. .automatines traukinio durys.Jau pirma diena mane suspaude traukinio durys (neskaudziai,bet isgasdino)Thomas po keliu dienu gal pamirses norejo isigrusti, o as burbejau uz jo aimanuodama,kad nespesim,laukiam kito,as nelipsiu..visgi uzsispyres vyras state koja..durys daresi..koja patrauke,bet guma znybtelejo kuprines kampa. Thomas stipriai truktelejo,tada atsisuko ir nugesino mano tikrai piktas akis:

-O! mano kupranugaris buvo blokuotas!

Po kurio laiko dar burbedama sakiau:

-the trust is broken (aliuzija i Gérarda,vokieti viesejusi pas mus menesi)

Thomas papurte mane ir sako:

-Gérard,iseik is sitas kunas.

Keliaujant i pietus autobusu,mano pavarde mutuoja..Zalequita pavyzdziui..Thomas pabando padaryta kazkoki pusiau svanku darini,as uzraukiu nosi,o jis:

-ka jau negalima jauktis is tavo Vardo?

Vis labiau suprantu musu kalbos sudetinguma,dvibalsiai..kad ir zodis juoktis,sakom »nesijuok »kodel si?kodel  nenejuokis?..Bet jauktis vis tiek smagu.Taip besijuokdami ir siek tiek apsijauke keliaujam.Pirmas menuo sekmingas,dziaugiames atvyke i Meksika!

Guanajuato, Mexico

6 réflexions sur “Post s.

  1. Hey guys, a lot of internet content nowadays is accompanied by a translator… would you have the magnanimity to equip your blog with such a device ? Big up for the splendid travel inspiration that you are spreading. Have fun :-)

    Frederic

    J’aime

  2. Bonjour Thomas que voilà une bonne idée que ce nouveau blog, je suis heureuse pour toi car je sais combien tu aimes découvrir ainsi le monde. Ton amie est très mignonne et vous faite un très joli couple. Je te suivrais ainsi pas à pas. Tu m’as déjà fait revivre notre voyage au Mexique j’ai pu ainsi à travers toi retrouver les beaux endroits que nous avons visité. Bonne route… Amitiés « Hélène et les Cartons »

    J’aime

Laisser un commentaire